Mūsu rekvizīti:

Mazumtirdzniecība:
SIA “PĒRLES.LV”
Reģ.nr. 40203268457
Jur.adrese: Alūksne, Dārza iela 20,  LV-4301
SEB banka, kods UNLALV2X, konts: SEB banka, kods UNLALV2X,  konts: LV53UNLA0055001933422
tālr: 64381234   mob: 26139769

Par vairumtirdzniecību zvaniet – sarunāsim:

Lietošanas noteikumi

1. Lai iepirktos interneta veikalā perles.lv, Jums nav obligāti jāveic reģistrācija. Reģistrētiem klientiem ir iespēja redzēt saglabāto pirkuma grozu un apskatīt savu pirkumu vēsturi.

2. Savu izvēlēto pirkumu Jūs saņemsiet pa pastu vai pakomātā pēc Jūsu izvēles. Pasūtītās preces tiks izsūtītas tiklīdz mūsu kontā būs ieskaitīta apmaksa par pirkumu un pasta izdevumiem. Piegāde 1-2 darba dienu laikā. Latvijas robežās samaksa par piegādi atkarībā no pasūtījuma summas un piegādes veida ir no 2.50€ līdz bezmaksas.

3. Norēķini par veikto pirkumu veicami ar bankas pārskaitījumu 7 darba dienu laikā pēc pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta saņemšanas. Ja apmaksa netiek veikta, tad pasūtījums tiek anulēts.

4. Mūsu datubāzē tiek reģistrēti mūsu pircēju vārdi, piegādes adrese, tālruņa numuri un e-pasta adreses.  Šie dati nepieciešami, lai mēs varētu kvalitatīvi nodrošināt klientu servisu, novērtēt mūsu uzticīgos klientus un veikt kvalitatīvas preču piegādes. perles.lv administrācija ievēro datu aizsardzību. Pircēju sniegtā personīgā informācija netiks nodota trešajām personām.

5. Apmaksa par pirkumu var tikt veikta internetā ar maksājumu karti vai internetbankas pārskaitījumu. Preci saņemot veikalā varat maksāt skaidrā naudā vai ar norēķinu karti.

6. Preci atgriežot tā ir jānogādā uz jebkuru pakomātu Alūksnē vai sūtot pa pastu uz Alūksni, Dārza iela 20, LV-4301 vai nogādājot uz veikalu “Goba” Alūksnē, Dārza ielā 8d. Naudas atmaksa  tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja darījumā.

7. Ja Jums radušās kādas neskaidrības vai jautājumi par veicamo pasūtījumu, tad atrisināsim tās kopā. Zvaniet 64381234 vai rakstiet info@perles.lv

Datu aizsardzības atruna.

SIA “PĒRLES.LV” ar šo apliecina, ka informācija un personas dati, ko Jūs esat iesniedzis saistībā ar pirkuma veikšanu interneta veikalā www.perles.lvwww.beads.eewww.beads.lvwww.beads.lt,  www.beaderworld.com , tiks apkopoti, apstrādāti un glabāti saskaņā ar Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām attiecībā uz personas datu aizsardzību.

Iesniedzot savus datus, Jūs piekrītat, ka dati tiek apstrādāti un uzglabāti visu šeit norādīto datu apstrādes laiku, kā arī normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos pēc sākotnējās datu apstrādes tik ilgi, cik tas būtu nepieciešams.

Savāktie dati netiks nodoti trešajām personām, izņemot personas, kuras nodrošina preču piegādi, mājaslapas administratīvos pakalpojumus un aizsargā datus. Šīs personas var būt datubāzes nodrošinātāji, datubāzes administratīvie pakalpojuma sniedzēji, mākoņa pakalpojuma sniedzēji, u.c. Turklāt, Jūsu dati var tikt nodoti valsts un tiesībaizsargājošajām instancēm, ja šādu pienākumu uzliek normatīvie akti.

Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, lai nodrošinātu Jums Mūsu pamata pakalpojumus – pasta sūtījumu apstrādi un piegādi. Ja Jūs nesniegsiet Mums nepieciešamos personas datus, Jūs nevarēsiet saņemt Mūsu pamata pakalpojumus.

Jums ir tiesības jebkurā laikā prasīt savu datu atjaunošanu, informāciju par Jūsu personas datu lietošanu, kā arī prasīt savu datu dzēšanu.

 

Atteikuma tiesības un preces pieņemšana atpakaļ

Latvijas Republikas Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 “Noteikumi par distances līgumu” nosaka, ka klientam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam.
Atpakaļnosūtīšanas izmaksas sedz pircējs. Atkarībā no sūtījuma svara un veida sūtot ar Latvijas Pasta paku tās ir robežās no 2.99€ līdz 3.54€ . Nauda par atpakaļnosūtīto preci tiek atmaksāta 7 dienu laikā.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”, perles.lv patur tiesības pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir lietota un/vai bojāta, ja tā nav oriģinālajā iepakojumā, vai tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam Jūs sazināties ar mums pa e-pastu info@perles.lv vai pa tālruni 64381234 un norādīt pasūtījuma numuru un datumu.

Atsakoties no preces, nauda par notikušu piegādi netiek atmaksāta.

Pēc Jūsu pasūtījuma saņemšanas mūsu darbinieks ar Jums sazināsies, lai precizētu Jūsu vēlmes, preču esamību un piegādi.

Visas preču cenas ir norādītas ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Preču piegādes izmaksas nav iekļautas cenā.

Par precēm un piegādes izmaksām Jūs varat norēķināties ar pārskatījumu. Prece tiks piegādāta 2 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas firmas bankas kontā:

Ministru kabineta noteikumi Nr.207 Noteikumi par distances līgumu Izdoti saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 10.panta ceturto daļu 1. Noteikumi nosaka distances līgumā ietveramo informāciju, atsevišķus līguma izpildes nosacījumus, kā arī kārtību un termiņu, kādā realizējamas atteikuma tiesības. Ja citos normatīvajos aktos attiecībā uz distances līgumu ir noteikta par atsevišķām precēm sniedzamā informācija vai citas prasības, papildus piemēro attiecīgos normatīvos aktus. 2. Distances līgumā ietver un patērētājam izteiktajā piedāvājumā sniedz šādu informāciju: 2.1. pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja nosaukums (firma), reģistrācijas numurs un datums, vārds, uzvārds un, ja tiek prasīta priekšapmaksa, arī adrese; 2.2. preces vai pakalpojuma raksturojums; 2.3. preču un pakalpojumu cena (ieskaitot visus nodokļus); 2.4. maksa par piegādi (ja maksa ir paredzēta); 2.5. samaksas, piegādes vai izpildes kārtība; 2.6. informācija par atteikuma tiesībām (izņemot šo noteikumu 15.punktā minētos līgumus); 2.7. attiecīgo distances informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzekļu izmantošanas izmaksas (ja tās atšķiras no valstī spēkā esošajiem tarifiem); 2.8. laikposms, kurā piedāvājums vai cena ir spēkā; 2.9. līgumā par pastāvīgu vai atkārtotu preču piegādi vai pakalpojumu sniegšanu — minimālais līguma darbības termiņš (ja tāds ir); 2.10. līgumā, kas tiek slēgts ar interneta (izņemot elektronisko pastu) starpniecību, papildus norādāmi: 2.10.1. tehniskie posmi, kas jāievēro, lai noslēgtu līgumu; 2.10.2. noslēgtā līguma glabāšanas nosacījumi (vai līgums tiek glabāts) un līguma pieejamība patērētājam; 2.10.3. tehniskie līdzekļi ievadkļūdu noteikšanai un labošanai pirms pasūtījuma izdarīšanas; 2.10.4. līguma noslēgšanai piedāvātās valodas; 2.10.5. uzvedības kodekss, kas tiek ievērots, un informācija par tā pieejamību. 3.  o noteikumu 2.punktā minētā informācija sniedzama skaidri un saprotami, attiecīgajam distances informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzeklim atbilstošā veidā, nodrošinot to personu aizsardzību, kuras nevar dot savu piekrišanu, un skaidri norādot informācijas komerciālo nolūku. 4. Izmantojot tālruni, pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja pienākums ir sarunas sākumā informēt patērētāju par savu identitāti un zvana komerciālo nolūku. 5. Ja līgums tiek slēgts ar interneta (izņemot elektronisko pastu) starpniecību, pārdevēja un pakalpojumu sniedzēja pienākums ir: 5.1. ar elektronisko saziņas līdzekļu palīdzību nekavējoties apliecināt pasūtījuma saņemšanu. Pasūtījuma saņemšana ir apliecināta, kad patērētājam minētais apliecinājums kļuvis pieejams; 5.2. nodrošināt patērētājam iespēju izlabot ievadkļūdas pirms pasūtījuma izdarīšanas; 5.3. nodrošināt patērētājam iespēju iepazīties ar 2.10.apakšpunktā minēto informāciju un saglabāt to. 6. Pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja pienākums ir pirms līguma izpildes, bet ne vēlāk kā preču piegādes vai pakalpojuma sniegšanas brīdī sniegt patērētājam: 6.1. šo noteikumu 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 2.5. un 2.6.apakšpunktā minētās informācijas rakstisku apstiprinājumu vai apstiprinājumu citā patērētājam pieejamā vizuāli vai audiāli uztveramā un saglabājamā veidā, piemēram, ar balss pasta, audioteksta, videotelefona, videoteksta, elektroniskā pasta vai faksimila aparāta un citu saziņas līdzekļu starpniecību (ja šī informācija patērētājam pieejamā vizuāli uztveramā un saglabājamā veidā nav sniegta pirms līguma noslēgšanas); 6.2. informāciju par garantiju un apkalpošanu pēc pārdošanas; 6.3. informāciju par līguma atcelšanas nosacījumiem (ja nav noteikts konkrēts līguma darbības termiņš vai ja termiņš ir ilgāks par gadu). 7.  o noteikumu 6.punkts neattiecas uz līgumiem par pakalpojumiem, ko sniedz, izmantojot distances informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzekļus, ja minētie pakalpojumi tiek sniegti tikai vienreiz un par tiem samaksā distances informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzekļu operatoram.  Šajā gadījumā patērētājam norāda tā pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja adresi, kam patērētājs var pieteikt prasījumu. 8.  ajos noteikumos paredzēto informāciju var nesniegt attiecībā uz šādiem līgumiem: 8.1. līgumiem, kas noslēgti, izmantojot tirdzniecības automātu vai automatizētu tirdzniecības vietu; 8.2. līgumiem, kas noslēgti ar telekomunikāciju operatoru, izmantojot sabiedriskos maksas tālruņus; 8.3. līgumiem, kas noslēgti izsolē; 8.4. līgumiem par pārtikas preču, dzērienu vai citu tūlītējam patēriņam mājsaimniecībā paredzētu preču piegādi patērētāja mājās, darbavietā vai citā viņa atrašanās vietā, ja preces pastāvīgi piegādā tirdzniecības aģents; 8.5. līgumiem par izmitināšanas vai transporta pakalpojumiem, ēdināšanu vai izklaides pasākumiem, ja pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs pēc līguma noslēgšanas apņemas sniegt pakalpojumu noteiktā dienā vai noteiktā laikposmā. 9. Ja ir izpildītas šo noteikumu 6. un 7.punktā noteiktās prasības, patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāra dienu laikā, ja puses nav vienojušās par garāku termiņu. 10.  o noteikumu 9.punktā minēto atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad patērētājs ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu, vai no līguma noslēgšanas dienas, ja tiek sniegti pakalpojumi vai par pirkumu daļēji vai pilnībā maksā, izmantojot patērētāja kreditēšanas līgumu. 11. Ja nav izpildītas šo noteikumu 6. un 7.punktā minētās prasības, patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 90 kalendāra dienu laikā. 12.  o noteikumu 11.punktā minēto atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad patērētājs ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu, vai no līguma noslēgšanas dienas, ja tiek sniegti pakalpojumi vai par pirkumu daļēji vai pilnībā maksā, izmantojot patērētāja kreditēšanas līgumu. 13. Ja šo noteikumu 11.punktā minētajā atteikuma tiesību izmantošanas termiņā ir izpildītas šo noteikumu 6. un 7.punktā minētās prasības, patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāra dienu laikā no informācijas sniegšanas dienas. 14. Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības, pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam ir pienākums iespējami agrāk, bet ne vēlāk kā 30 kalendāra dienu laikā no dienas, kad patērētājs nosūtījis rakstisku atteikumu, vai septiņu kalendāra dienu laikā pēc izmaksas apliecinošu dokumentu saņemšanas atmaksāt patērētājam visas viņa veiktās iemaksas. 15. Ja puses nav vienojušās citādi, patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja: 15.1. līgumu par pakalpojuma sniegšanu sāk pildīt ar patērētāja piekrišanu pirms šo noteikumu 9.punktā minētā atteikuma tiesību izmantošanas termiņa beigām un pakalpojumu sniedzējs jau pirms līguma noslēgšanas ir informējis patērētāju par atteikuma tiesību izmantošanas neiespējamību; 15.2. preču vai pakalpojumu cena ir atkarīga no finansu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs nevar kontrolēt, un pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs jau pirms līguma noslēgšanas ir informējis patērētāju par atteikuma tiesību izmantošanas neiespējamību; 15.3. preces tiek izgatavotas pēc patērētāja norādījumiem vai ir neatvietojamas lietas, vai preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas; 15.4. patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu; 15.5. tiek piegādāti laikraksti, periodiskie izdevumi un žurnāli; 15.6. līgums saistīts ar azartspēļu vai izložu pakalpojumiem; 15.7. līgums noslēgts, izmantojot tirdzniecības automātu vai automatizētu tirdzniecības vietu; 15.8. līgums noslēgts ar telekomunikāciju operatoru, izmantojot sabiedriskos maksas tālruņus; 15.9. līgums noslēgts izsolē; 15.10. pārtikas preces, dzērienus vai citas tūlītējam patēriņam mājsaimniecībā paredzētas preces patērētāja mājās, darbavietā vai citā viņa atrašanās vietā pastāvīgi piegādā tirdzniecības aģents; 15.11. pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs pēc līguma noslēgšanas par izmitināšanas vai transporta pakalpojumiem, ēdināšanu vai izklaides pasākumiem apņemas sniegt pakalpojumu noteiktā dienā vai noteiktā laikposmā. 16. Ja pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka pasūtītās preces vai pakalpojumi nav pieejami, viņš par to informē patērētāju un atmaksā patērētājam visu veikto iemaksu ne vēlāk kā 30 kalendāra dienu laikā no dienas, kad pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs saņēmis patērētāja pasūtījumu. 17.  o noteikumu 16.punktā minētajā gadījumā pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs var piegādāt patērētājam ekvivalentu preci vai pakalpojumu par ekvivalentu cenu, ja šāda iespēja bija paredzēta pirms līguma noslēgšanas un patērētājs bija par to skaidri un saprotami informēts. Ja šajā gadījumā patērētājs izmanto šajos noteikumos paredzētās atteikuma tiesības, izmaksas, kas saistītas ar preču atdošanu atpakaļ pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam, sedz pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs. 18. Atzīt par spēku zaudējušiem Ministru kabineta 1999.gada 7.septembra noteikumus Nr.316 “Noteikumi par distances līgumu” (Latvijas Vēstnesis, 1999, 297./299.nr.). Patērētāju tiesību aizsardzības likums 10.pants. Distances līgums (1) Distances līgums ir vienošanās starp patērētāju un pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju, pamatojoties uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu ar adresēta vai neadresēta iespieddarba, tipveida vēstules, kataloga, presē publicētas reklāmas, kurai pievienots pasūtījuma kupons, telefona, faksimila, Interneta, elektroniskā pasta, televīzijas, radio un citu informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzekļu starpniecību. (2) Faksimilu, automātisko atbildētāju un distances saziņas līdzekļus, kurus izmantojot iespējams individuāls kontakts ar patērētāju, ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs var izmantot tikai tādā gadījumā, ja saņemta patērētāja nepārprotama piekrišana. (3) Distances līgums izpildāms ne vēlāk kā 30 dienu laikā no dienas, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs saņēmis pasūtījumu no patērētāja, ja vien līgumslēdzējas puses nav vienojušās citādi. (4) Distances līgumā ietveramo informāciju, atsevišķus līguma izpildes nosacījumus, kā arī šā likuma 12.pantā paredzēto atteikuma tiesību piemērošanu, realizēšanas termiņu un kārtību reglamentē Ministru kabineta noteikumi. (Ar grozījumiem, kas izdarīti ar 22.11.2001. likumu, kas stājas spēkā no 26.12.2001.)

Saistību atruna

* Interneta veikalā perles.lv apskatāmajām precēm un cenām ir informatīvs raksturs;
* Cenas un preču piedāvājums interneta veikalā var tikt mainīts bez brīdinājuma;
* Perles.lv sniegtās informācijas izmantošana nerada juridiskas saistības starp interneta veikala apmeklētājiem un tā veidotājiem.
* Perles.lv negarantē pieejamās informācijas pilnīgu precizitāti.

Patērētāju tiesību aizsardzības likums 28.pants Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:

1. attiecīgi samazina preces cenu;
2. bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;
3. apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;
4. atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.panta sestā daļa nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”, perles.lv patur tiesības pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir nolietota un/vai bojāta, ja tā nav oriģinālajā iepakojumā, vai tās iepakojums ir būtiski bojāts, lai varētu pasargātu preci no bojājumiem vai bojāšanās. Patērētāju tiesību aizsardzības likums 12.pants. Atteikuma tiesības Atteikuma tiesības ir patērētāja tiesības noteiktā termiņā vienpusēji atkāpties no līguma (atteikt pasūtījumu), nemaksājot līgumsodu, procentus vai zaudējuma atlīdzību.

Patērētājs var izmantot atteikuma tiesības, lai atkāptos no:

1. līguma, kas noslēgts ārpus pastāvīgās tirdzniecības vai pakalpojumu sniegšanas vietas;
2. distances līguma;
3. līguma par dzīvošanai paredzētas ēkas vai ēkas daļas lietošanas tiesību iegūšanu uz laiku.
1. Ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs šā panta otrajā daļā minēto līgumu noslēgšanas brīdī vai preces pārdošanas vai pasūtījuma nodošanas brīdī iesniedz patērētājam rakstveida atteikuma veidlapu, kurā minēts ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja nosaukums (firma), vārds, uzvārds un adrese, kā arī sniegts atteikuma tiesību apraksts.
2. Patērētājs rakstveida atteikumu adresē personai, kuras nosaukums (firma), vārds, uzvārds un adrese norādīta atteikuma veidlapā. Atteikuma nosūtīšana noteiktā termiņā izbeidz līgumu un atbrīvo patērētāju no jebkurām līgumsaistībām, izņemot izmaksas, kas saistītas ar preču atdošanu atpakaļ ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam.
3. Patērētāja pienākums ir septiņu dienu laikā pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas atdot preci ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam (ja prece vai lieta ir saņemta). Ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja pienākums ir septiņu dienu laikā pēc izmaksas apstiprinošu dokumentu saņemšanas atmaksāt patērētājam to naudas summu līdz ar visiem procentiem, kura par preci vai pakalpojumu samaksāta līdz līguma izbeigšanas brīdim. Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības, pamatojot to ar preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, un preci vai lietu atdod par saviem līdzekļiem, tad ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam septiņu dienu laikā pēc izmaksas apstiprinošu dokumentu saņemšanas jākompensē patērētājam arī ar preces vai lietas atdošanu saistītās izmaksas.

Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.